مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 14:572022-03-19سياسي

آزادسازی حریم رودخانه های گیلان مانند سواحل اهمیت دارد


نماینده رشت در مجلس، رودخانه ها را بخش مهمی از منابع آبی استان دانست و عنوان کرد: همان اندازه که آزادسازی سواحل اهمیت دارد، باید برای آزادسازی حریم رودخانه ها نیز تصمیم جدی گرفته شود.

- ایسنا/گیلان نماینده رشت در مجلس، رودخانه ها را بخش مهمی از منابع آبی استان دانست و عنوان کرد: همان اندازه که آزادسازی سواحل اهمیت دارد، باید برای آزادسازی حریم رودخانه ها نیز تصمیم جدی گرفته شود.

سید علی آقازاده در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کنار قانونگذاری وظیفه نظارت را بر عهده دارند، اظهار کرد: نظارت بر اجرای قوانین بسیار مهم است، زیرا بهترین قانون ها بدون اجرایی شدن سودی ندارند.

وی عملکرد سلیقه ای برخی از قوانین، فرار از قانون و دور زدن قانون را از جمله موانع نظارتی دانست و افزود: نمایندگان نباید در برابر انحراف دستگاه ها از قانون سکوت کنند؛ متاسفانه شاهد برخی بی قانونی ها توسط قوه مجریه طی سال های اخیر بودیم که به جامعه آسیب زد.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، کشاورزی، صنعت و گردشگری را از جمله ظرفیت های بالقوه استان گیلان دانست و عنوان کرد: گیلان از قطب های مهم کشاورزی کشور است، اما هنوز نتوانستیم این ظرفیت را بالفعل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی حریم رودخانه های گیلان مانند سواحل اهمیت دارد

آزادسازی حریم رودخانه های گیلان مانند سواحل اهمیت دارد